Stress måndag.

Denna måndag började med att klockan ringde i Uppsala, jag vaknade och låg och tyckte det var mysigt att ha en ca 15-20 minuter att snooza på eftersom klockan bara var 07.00 och jag skulle inte ut till bussen förrän 08.10. Men så var inte faller. Olof säger nämligen "Du vet att klockan är 07.30 va?" jag får panik, flyger upp ur sängen och gör mig klar. 08.38 åker mitt tåg från Uppsala till Gävle, där jag sedan fick vänta på X-tåget ca 30min. Åter i Bollnäs ca 11.15 då jag springer hem, lämnar grejer och kommer på att min labbrapport ska in idag. Så jag slår igång datorn, som såklart ska jävlas och låsa sig hela tiden. När jag väl fått över labbrapporten på USBminnet och datorn har börjat stänga av sig, får jag springa till matten men blir ändå sen. Matten och Historian var rätt lugn iaf, sen hade vi ju såklart biologi. Jag försöker snabbt (men ändå snyggt och bra) göra klart min graf och gör såklart fel när jag nästan är klar och måste börja om. Och när jag försöker skriva ut rapporten kan datorn såklart inte öppna dokumentet. Springa till biblioteket, skriva ut (men eftersom dom har OpenOffice så blir det inte alls som det egentligen ska vara). Lämnar in, min lärare säger att jag måste ändra en sak innan jag får lämna in, så jag får springa till bibblan igen (5 min innan dom stänger) och ändra/skriva ut igen. När vi slutade kl 16.00 fick jag återigen springa hem för att jag har tvätt-tid mellan 16-19.

Sådär lagom stressig dag. Och jag hade tänkt jobba också idag. Och kanske till och med få i mig lite mat. Menmen, det ska nog hinnas med.

Nu ska jag fortsätta stressa mig igenom resten av dan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0