Stressa, plugga, stressa.

Jag har så himla mycket som ska göras innan jul och det är typ 3½ vecka kvar tills det är jul. Hur ska jag hinna med allt? Hur har nån tänkt att jag ska hinna? Som det ser ut just nu, kommer jag inte det.

  • First draft written task due 3/12
  • Biologiprov 6/12
  • First draft mathproject 13/12
  • First draft Historical Investigation Före jul
  • First draft World Lit. 2 Före jul
  • Final draft Independent Study Före jul
  • Filma Final Production
  • Final draft TOK-essay 19/12
  • Biologilabb Före jul
Och jag svär det kommer komma till någonting mer. Men hur har någon tänkt att jag ska hinna med att göra allt det där och ändå hinna äta, ha LITE kul och sova? Kan någon tala om det för mig? Jag har absolut ingen aning om hur jag ska hinna. Kommer måsta sitta varje kväll efter skolan hela tiden nu. Kommer säkert ändå inte hinna. Jag blir galen.

FY FAN.

Men på den positiva sidan har jag iaf varmvatten igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Määh vilken fittgube! :O Fan va elakt av han! Jag hatar såna... Tur jag inte jobba idag alltså!

2010-11-29 @ 19:30:54
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0