Sunday morning, rain is falling

Hade en trevligt kväll igår med folk i Hudik. Var galet trött dock. Jag har en vana att bli det har jag märkt. Speciellt om kvällarna. Var trevligt iaf som sagt. Idag tog jag och Ell det bara lugnt, tittade på Eclipse och tog det mer lugnt. Sen åkte jag hem och här sitter jag nu.

Hann vara hemma i ca 3 minuter när Lars ringer och frågar om jag är hemma och om han får komma förbi. Klart han får säger jag och så ca 10 min senare dyker han upp och ger mig 2000kr :D Inte alls helt fel. Försenad 18års-present. Bara 9 månader försenad present ;) Men det är nog bättre jag får de nu :) Yey på pengar <3

Nu ska jag antigen göra svenska eller ta det lugnt. Vi får se vad som händer.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0