Sunday, sunday

Blev Max ändå. Drog med mig Brian, men eftersom jäkla maxpersonalen är så otroooligt sega ibland så fick jag ta med maten hem för att inte måsta stressa med den eftersom Lars skulle komma. Och inte hann jag med än komma innanför dörrn och ta av mig jackan så ringde han och sa att han var här. Fick lite småsaker, taklampa som ska sättas upp, en (hör och häpna) adventsstake att ha i fönstret (JAG! En adventsstake?! Nu har det minsann slagit slint) och lite annat smått. Har inte kollat så noga än. Sen åt jag min mat, började kolla på lite Las Vegas. Gick till ICA med Eve :) Köpte lite nödvändigheter som Loka <3 Kollade på mer Las Vegas. Pratade lite med älsklingen, knappt pratat med honom på hela helgen.

Men nu får det nästan vara nog med dumheter och onödigheter för idag. Sova skulle inte sitta helt fel. Hoppas bara på att kunna sova ordentligt nu. Hoppas verkligen jag kan sova ändå till klockan ringer (halv 11) imorrn. Om det händer svär jag att plugga som en tok imorrn efter skolan (jag är till 99.9 % säker på att jag inte kommer sova så länge).

Men nu äre tametusan läggdags.

Puss! (och en extra stor puss till älskling, bara för att han är så otrooooligt söt av sig ibland)

Kommentarer
Postat av: elin

Hahaa akta du halkar, jätte fiffigt där My ;)

2010-11-29 @ 09:06:06
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0