Thanks for the Memories

Tisdag... kan det inte vara lördag istället? Åtminstone torsdag eller fredag. Bara närmare helgen. Aldrig får man som man vill. Fast ska kanske inte börja klaga så mycket eftersom det bara är andra dan i skolan efter lovet. Får se hur det går. Börjar iaf 10.15 och slutar 15.05. Blir nog rätt mycket idag.

Ska tvätta mellan 16.00-19.00 också. Välbehövligt. Älskar att ha alla mina kläder rena. Hatar att tvätta. Men för att få det ena måste man göra det andra. Tyvärr. Och bor man själv så har man inte så väldigt mycke till val. Skitiga kläder eller tvätta liksom? Klart som fan man väljer tvätta. Var mycket roligare att tvätta när Olof fortfarande bodde här, då tvättade vi alltid tillsammans.

Måste plugga som en tok hela veckan fram till nästa torsdag också. Wl1 och labbrapport ska in 21 resp. 22 november. Jag åker till Saco-mässan och direkt efter det Uppsala den 18e och där kommer jag definitivt inte göra nått. Så måste bli klar innan dess. Bara att kämpa på!

Menmen ska käka frukost och fixa lite innan jag ska dra till skolan.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Haru hört nåt mer över om jag får följa med på Saco? :o

2010-11-09 @ 15:11:50
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha oki gört^^ Jag håller tummarna alltså.. Vill till Stockholm!

2010-11-09 @ 15:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0