Tooorsdag and Bowling :)

Jag är lat. Jag orkar inte plugga fast jag har all tid i världen att göra det (på plussidan så har jag iallafall ändrat allt som skulle ändras iallafall i WL1, vilket tog typ 3minuter) utan istället glor jag bara på en masa Las Vegas. Vilket råkar vara en awesome serie. Men nu har jag börjat på säsong 3 av 5. Och jag har inte 4e och 5e säsongen än, så jag måste lugnt ner mig med tittandet snart. Aja tar de slut får jag väl kolla på nått annat sålänge.

Idag klev jag upp ca halv 8 för att torka upp kaffe som älskling spillde och inte skulle hinna torka upp för han måsta springa till skolan. Så snäll som man är kliver man upp och fixar. Sen somnade jag om och sov till 11. Gick upp och duscha, tog de lugnt, åt frukost, kolla på Las Vegas (ofc). Blir nog en lugnt dag, fram till 20.15 då älskling och jag ska bowla! Im gonna kick some honey-ass ;D Fett längesen jag bowla, ska bli askul! :D




Men nu ska jag kika vidare på mitt kära Las Vegas!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0