Tröött tjej

USCH! Jag vaknade strax före klockan sex. Kollade klockan och kom fram till att jag kunde sova i ca 1½ timme till. Men kunde jag somna om då? NEJ! Så jag har legat och vridit och vänt på mig i 1½ timme, tills klockan ringde nyss. Någon kommer vara väldigt trött idag.

Åker till Gävle med mamma idag och shoppar lite. Sen bär det av hem till pappa och syskonen. Imorrn äre kalas-dags för lillebror :)

Igår borde jag ha pluggat. Gjorde jag det? NEJ! Jag gjorde iordning dokumentet för written task och gjorde klart min questionare för matte projektet. Vilket sammanlagt tog kanske 10 minuter. Så väldigt effektiv tjej, inte. Blir så arg på mig själv ibland. Aja. Får helt enkelt stressa ihjäl nästa vecka.

Men nu ska jag värma gröt och göra mig iordning.

Puss

Kommentarer
Postat av: The one and only Ell

Asså haha, jag hatar när de blir sådär att man inte kan sova. Själv sov jag till ELLva, de var jävligt skönt faktiskt ;) Hoppas de blir ett bra kalas imöra! :D<3

2010-11-28 @ 01:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0