Yeeey :)

Imorrn åker jag till Uppsala igen och stannar till onsdag kväll :) Har hemstudiedag på onsdag så tänkte se om jag kunde hitta till universitet och kolla om det ser intressant ut. Om jag nu hittar till Juridik-stället. Men det ska nog gå! Google-maps <3

Därmed har jag ungefr 100kr kvar på kortet och jag måste betala 100 kr till för att ta mig till gävle & tbx så nu är jag äckligt fattig. Men det äre värt. Får träffa älskling och kika på universitet. Dessutom får jag pengar på torsdag :D bara att överleva tills dess helt enkelt ^^. Men det ska nog gå. Fast kommer bli en rätt knaper månad eftersom det måste köpas julklappar, mat, betala räkningar osv.. Menmen, leva bör man annars dör man, och utan mat kommer man ingenvart och betalar man inte räkningar så går det nog inte så bra alls. Jag överlever nog. Det gör jag alltid!

Men nu ska jag sova så jag orkar med en skoldag, 2 tåg-resor och sen en myskväll med älskling!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0