Äckel fucking skol helvete.

Har så sjukt mycket jag måste göra idag och jag ORKAR inte. Vet inte vart jag ska börja riktigt. Men får bli WL1 tror jag. Måste komma igång med den nu.
Och jävla engelska uppsatsen som jag inte har tid med. Och Film oralpresentation som jag kommer faila som fan. Jag ORKAR INTE. Just nu suger skolan så inihelvete. Den kan gå och ta sig nånstans.

Och jag hatar att inte ha råd. Jag tror inte jag kommer ha råd med St Petersburg. Som det känns just nu kommer jag inte det. Om det nu ens blir någon resa eftersom det är sånt jääävla krångel med allt också. Jag orkar inte bry mig. Blir det inte så slipper jag betala iaf. Och då slipper jag känna mig jobbig för att jag inte har råd.

Det enda jag känner mig pepp på just nu är höstlovet. Det kan få komma lite snabbare. Och det ska spenderas i Uppsala. Så jävla skönt att komma härifrån ett tag.

Halloween ser just nu ut som att den också ska spenderas i Uppsala med lite folk och lite fest. Men inget bestämt än. Fast då kommer jag missa när våran silent film kommer visas på Bollnäs FilmFestival den 30/10. Men tja, det kanske inte gör så mycket. Vi får se hur det blir. Helst vill jag ju göra båda, men vi får se. Måste jag välja blir det älskling såklart.

Men nu ska jag stänga av tvn, sluta vara ute på internet och försöka plugga istället. Ge mig lite motivation tack.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0