And if I wanted loneliness I'd choose to go.

Ja men så var skoldagen över. Och jag har idag haft film där vi planerade lite över Final Production. Sen hade vi biologi. Och det var den värsta/äckligaste biologilektionen ever! Vi skulle dissekera fucking griskultingar. Och det var jätteäckligt. Och jag kollade bara på. Det var bara 4 st som faktiskt gjorde själva dissekerandet och så var vi 3 som titta, resten försvann iväg för dom ville inte se. Riktigt äckligt. Luktade illa som fan också. OCH det var precis före lunch, så gissa vilka som inte kunde äta på lunchen idag?
Ser jag en dissekering på tv, film eller nått så är det helt okej. Men det här var inte alls okej. Mådde nästan illa när vi sluta för det var så brutalt ibland. Nä det vill jag inte se igen.
Efter biologin (och den icke existerande lunchen) så blev det TOK och det var typ den tungaste TOKlektionen ever. Vi satt och diskutera över Big Bang och hur det gick till. Och det var tungt. Sen när vi alla var lagom grötiga i huvudet så hade vi svenska och skulle skriva essä, som tur är får vi skriva imorrn också, så jag avslutar inför lovet med att lämna in en uppsats. Fint.

Nu håller jag på att tvätta, vilket kommer ta en stund då jag hade rätt mkt tvätt nu. Sen måste jag både duscha och packa ikväll också. Blir en lagom kul kväll med andra ord. Men förhoppningsvis blir jag klar innan det blir för sent så jag kan chilla med lite tv-spel, tv eller ett/två avsnitt Las Vegas :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: o <3

Bra att börja ett lov med inlämning av uppgift baby! :) du är bäst. Fredag kommer bli underbart!! <3

2010-10-28 @ 18:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0