But if I wanted silence I would whisper. And if I wanted loneliness I'd choose to go. And if i liked rejection I'd audition. And if I didn't love you You would know

Eftersom jag inte har nått bättre för mig en onsdagsmorgon så passar jag väl på att blogga lite (som om jag inte göra det ändå :P)

Här sitter jag i lila strumpbyxor, svart långlinne, snart lila converse och en grå långärmad. Lila är dagens tema pga "Bär något lila för att säga en självklarhet dagen" och är sjuukt fundersam över vad älskling ville mig halv 1 inatt. Fick sms ifrån honom då, men ingen förklaring till vad han ville. Och jag sov ju såklart (jag är ju kung på att sova) och inte vaknade jag av det. Så nu är jag galet fundersam istället.

Börjar vid 09.05, slutar vid 15.00. Har engelska, historia, svenska och film idag, och på filmen ska vi börja med final production! Scary shit. Hoppas på att det kommer gå bra bara. Men det ska det säkert göra.
Ikväll blir det troligen middag på tranan med några classmates, vilket blir nice :)

Kommentarer
Postat av: Frida

TACK SÅ MYCKET :D ! Det var det jag var så nervös över, att ja typ skulle tabba bort hela uppskrivningen men icke :D ! <33<3

2010-10-27 @ 11:19:10
URL: http://bloggistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0