Chokladpudding och Loka!

Chokladpudding är gott. Så det åt jag nyss. Mums. Och så tror jag att jag har blivit beroende av Loka. Så jääääävla gott. Och jag är massa törstig på det hela tiden. Galet. Kanske inte är så bra.

Hursomhelst har jag verkligen fått mycket gjort ikväll. Eller inte. Det enda jag faktiskt har gjort är jobbat. Men alltid något. Eller? Hrmhrm.. läre fan ta tag i nått snart. Jag kommer ju ingenvart med att sitta och titta på tv iaf. Fan. Behöver någon som sparkar mig i röven och säger åt mig att göra saker. Annars blir det bara sista minuten-göra som inte alls blir bra. Nån frivillig?
Sen blir det ju inte bättre av att jag kom på att jag har inte bara WL1 och engelskauppsatsen, utan jag har en oral i film på torsdag morgon också. Verkligen awesome. Blir inte en lugn stund den här veckan. Har ju även Högskoleprovet på lördag. Men det får gå som det går. Vill mest göra det för att ha gjort det en gång, så ska jag göra det riktigt ordentligt till våren.

Kollade nyss på säsongstarten av Chuck också. Rätt kul. Och Eye of the Tiger måste vara den mest peppande låten som finns. Man blir sjuuuuuuuukt glad och peppad av den. Riktigt bra låt. Den borde spelas mycket oftare.

Men nu blir det nog inget mer bloggande ikväll utan ska kolla lite mer på tv, mysa i soffan, dricka loka och bara vara allmänt trött. Och såklart (läs: förhoppningsvis) prata lite med älskling innan sovdags :)

Puss

Lägger in en liten lista jag stal av Linnea bara för att jag har sjukt tråkigt oxå.


Är du kär just nu? - Definitivt :)

Har du kysst någon idag?- Nope :(

Tycker du om någon just nu?-
Tja är jag kär borde jag ju göra det ^^

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?- Yes

Har du ett förhållande? - Ohyes :)

Om nej, varför inte?- .

Hur många har du varit tillsammans med? - Tja, har väl mitt första riktigt seriösa förhållande nu. Annars flertalet kortare och oseriösa.

När förlorade du oskulden?-
15

När går gränsen vid otrohet? - Tidigt.

Har du varit otrogen och om ja, varför?- Ja, för att jag var dum i huvudet.

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Nej

Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?- Har ett med Olof nu och det är verkligen inte slut :)

Är du romantisk? - Nja, fast jag önskar att jag var.

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nix.

Är du svårflörtad? - Nej x)

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Jag gråter ju jämt, för allt, så ja.

Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Beror väl på hur man räknar första egnetligen, men ska nog säga Jonas isf.

Hur länge höll det? - 3 månader.

Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - Bara på skoj.

Har du lekt med någons känslor? - Nja, jag tror (hoppas) inte det.

Har du haft sex med över 20 personer? - Nejje.

Hur länge höll ditt längsta förhållande? - Det är snart på 10 månder :)

Och ditt kortaste? -  2 veckor eller mindre.

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Haha ja när jag var jätteliten x) men det räknas nog inte så Nej.

Är du en bra pojk/flickvän? -  Jag hoppas det.

Hur många har du haft sex med i år? - 1

Vem sov du senast bredvid? (av det motsatta könet) - Olof

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Olof

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nope

När fick du din första kyss? - Ööööh, bra fråga. Har inget bra svar.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - No comments

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? -  Haha xD eftersom mina syskon är 8 år respektive 6 år, nej.

Vem var den senaste du kramade? - Olof

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nja, tror inte det. Då ska det vara riktigt riktigt säkert att det kommer hålla föralltid, och det vet man ju faktiskt aldrig.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpat skulle jag tro.

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Manligt och lite spelnördiga (A)

Föredrar du svenska eller utländska killar? - Vet faktiskt inte. Har varit mest svenska killar jag gillat hittills så antar svenska.

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

Har jag inte sett ;) men nu vet jag ju om de istället ;) :D

2010-10-18 @ 22:36:31
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: Linneä

hehe ;) jag kan sparka dig.. om du inte skriker för högt ;)

2010-10-19 @ 12:00:19
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0