Engelska och Helg.

Så var det helg. Eller kan man kalla det helg? Måste plugga idag, göra högskoleprovet imorrn och sen plugga på söndag. Så en speciellt rolig helg vet jag väl inte om det blir. Usch. Kommer vara så sjukt trött hela helgen och hela nästa vecka. Som tur är tror jag inte att jag har så mycket nästa vecka. Bara en uppsats, som ska skrivas på lektionstid tack och lov, sen måste jag nog ta tag i min roll till engelska presentation som vi ska göra efter lovet.

Längtar helt galet mycket till lovet just nu! Ska bli så gryyyyymt skönt. Även om jag måste plugga då med. Men kommer göra annat med kan jag lova :) Mysa med älskling blandannat ^^

Just nu sitter jag och försöker få ihop min engelskauppsats. Någon annan får mer än gärna göra den åt mig just nu. Orkar verkligen inte. Är helt slut i huvudet efter veckan. Är galet trött. Skulle behöva sova middag tror jag x) Poppar musik gör jag också! Lady Gaga, My Chemical Romance, Jimmy Eat World och lite annat smått blandat :) Underbart. Och såklart den ultimata pepplåten Eye of the Tiger! Får inte glömma den ;)

Men nu ska jag försöka bli klar nångång så jag kan lägga mig på soffan och slöa.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0