Extended inlämning!!!

Idag ska Extended in. Och min word count har gått ner utan att jag ändrat texten. Men jag behövde inte göra nått åt det enligt min supervisor iaf. Iallafall inte just nu. Men kanske måste skriva lite till på den senare iår, men de får faaaaan vara då det. Nu är jag klar med EE. Så det så. Nu ska man bara skriva ut den och lämna den till IB-Coordinator (och Supervisor?).

Sov så jääävla gott inatt så det är inte sant. Var så sjukt trött när jag la mig igår. Och ville inte vakna imorse. Men måste man så måste man. Jag har 2 timmar film nu på morgonen, sedan 2 timmar biologi (sadface..) sen TOK och svenska. Slutar 15.00. Men när jag kommer hem ska jag inte göra ett skit. Ska lägga mig på soffan och dö lite.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0