Fredag and waiting :)

Idag har varit en bra dag. Engelskan gick rätt bra, var mest information och prat om boken The Color Purple. Den verkar rätt bra och spännande, men den är skriven på ett sjukt jobbigt sätt. Kommer bli jobbigt att läsa den. Efter engelskan var jag sjukt duktig och gick på matte fast jag inte behövde. Sen följde jag med Hanna till filmsalen och fixade lite där :) Lätt bästa rummet i skolan!

När jag kom hem blev det städa, byta sängkläder och duscha. Och nu väntar jag på posten (hoppas på att mina kläder kommer idag!), och på att Olof ska komma hit. Vet fortfarande inte vilken tid han ska komma..

Får se om jag slår igång en film eller nått medans jag väntar. Eller försöka ta mig vidare i den jäkla boken x)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0