Fredag, trött och jävla äckel SJ

Skolan var helt okej. Drygt med 2 timmars engelska dock. Och vart lite irriterad när våran mattelärare sa att vi måste kapa bort 20 min matte för oss oxå, vi som redan har lite matte.. Och sen var svenskan rätt chill.

Efter skolan gick jag, Hanna och Rebecca ner på stan och letade en present till Sabe som fyller 18 idag :) Blir nog fest ikväll, men bara en kortare stund för min & älsklings del skulle jag tro. Efter stan följde Hanna med mig hem en sväng medans hos väntade på att bli hämtad :)

När älskling nu väl kommer fram.. Borde vara snart hoppas jag. Han SKULLE ju ha varit framme vid 16.00 men NEJNEJ här ska SJ gå och ställa in tåget typ 20 min innan det ska gå -.-' Så efter många(!) om och men så fick dom iaf en ersättningsbuss och tycker han borde vara framme om en liten stund. Hoppas iaf!

Är gaaalet trött just nu. Vet inte varför heller. Jag har ju inte gjort nått direkt ansträngade idag. Men blir kanske piggare av att gå ut en sväng och promenera ner till station.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Håller med dig! Och karaktärerna var helt underbara! :D

2010-10-15 @ 17:18:55
URL: http://emlysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0