Freeeedag!

Äntligen fredag! Och det är (än sålänge) en bra fredag ^^. Jag slutar 10 och ska då städa lite och göra fint tills älsklingen min kommer hit :D<3 Jag vet dock inte riktigt när han kommer eftersom han vägrar berätta det för mig. Så allt jag vet är att han kommer nångång efter 13.00 och före 20.00.. Vilket inte ger mig speciellt mycket mer information egentligen x)

Aja igår kväll blev det en till disneyfilm innan jag la mig, Bernad och Bianca, fast jag tror jag tittade mer på datorn än på filmen (A). Kan inte kolla på film riktigt när jag är själv :o , men i helgen blir det riktigt tittande med älskling ;)

Igår hade jag & Olof 9 månader :D <3 Galet vad tiden går fort :) Snart ett år sedan vi träffades först (eller egentligen andra, men första gången räknas inte riktigt) gången!

Men nu måste jag skynda mig så jag inte blir sen till skolan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0