Grease <3

Love <3

Jag bara råkar sitta och titta på en av världens bästa filmer. Grease. Älska! Kan se den igen och igen och igen och igen :) Älska karaktärerna, musiken, stilen ja allt! Jag kan ju varenda låt och det är sjukt svårt att låta bli att sjunga med ju! Tips: Vill ni inte höra mig sjunga, kolla/lyssna inte på Grease med mig.
Jag älskar verkligen den filmen. Tycker synd om mina grannar som antaligen får höra min falsksång ^^ Not my problem!

Ge mig ett liv som i Grease <3
Hur tufft skulle inte det vara? Folk bara brast ut i sång lite då och då and so on ^^

I love T-Birds & Pink Ladies. Jag svär, om jag var med i Grease skulle jag kidnappa Danny eller Kenicke in a second ;) Gimme some of that!

Kan även tänka mig lite Elvis :D

Nä nu måste jag sluta leva i en film/annan tid och kolla på film ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin Hedblom

Hahaha Grease är bäst och jag tittar också om och OM igen på den, så jävla sjukt bra är den! Bara den här veckan har jag sett den tre gånger tror jag :D Man blir så glad av musiken :D

2010-10-24 @ 15:00:05
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0