Hårnöjd & lat.



jag är supernöjd med min hårfärg just nu. Den är så varm och höstig. Och jag älskar de röda tonerna som syns mer ibland :) Galet nöjd hel enkelt. Skönt det.
Kvällen har varit allt annat än produktiv. Har skrivit kanske max 100 ord på engelska uppsatsen som ska in imorrnkväll, men det löser sig! Jag har istället legat och spelat Sims: Bustin Out på gamecube ( inte världens roligaste spel och definitiv inte i närheten av Zelda, men jag orkade inte ett tänka-slåss-spel) och ätit godis som bara den. Så nu mår jag nästan illa. Men de vare värt. Men jag förstår inte varför jag alltid ska få ont i huvudet när jag börjar äta godis? Jag som nästan aldrig äter godis längre. Fett wierd.

Nu ska jag lyssna på lite nice musik, sen ringa älskling och sen sova. Har ju fucking 2 timmars engelska imorgon bitti -.-'

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0