Helgen.

Den här helgen har varit .. speciellt. Eller nått.

Det har varit heeelt underbart att ha haft älskling här och kunnat mysa och bara varit med honom. Och kunnat prata med honom om sånt man vill prata med sin pojkvän om, men inte över telefonen.

Men det har även varit en jobbigt helg. Att han äntligen kom hit fick mig att inse hur tomt det har blivit här sedan han flyttade, och sen Lina flyttade. Mycket tommare än jag trodde det var egentligen..

Plus att igår kväll var det en massa skit och bråk (inte med älskling dock, tack och lov) som gjorde mig helt förstörd och idag fick jag veta en massa saker som känns jobbiga.. Känns som jag inte gjort annat än gråtit i helgen.

Just nu känns det jävligt jobbigt med en massa saker och jag har ingen ork till nått.  Kanske behöver en paus från allt. Men när ska man ha tid med det?... Har ju miljoner saker att göra bara under nästa vecka och det blir inte direkt mindre.

HELVETE. Kul.. nu kom jag på att jag har ett fucking prov imorrn också.. det har jag ju VERKLIGEN pluggat till.. Fuck this shit.

Nä nu ger jag upp för idag tror jag.

Gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0