Högskoleprovet.

Idag har jag gjort högskoleprovet och nu sitter jag bara och väntar på att facit ska komma ut 17.00 så jag kan se precis hur dåligt det gick. För bra gick det garanterat inte. Jag gissade säkert på mer än hälften. Jäkla skitgrejer. Tur att jag inte gjorde det för att vara superseriös den här gången, utan mer för att ha erfarenheten av att ha gjort det. Det gick rätt fort trots att jag började vid 8 och inte kom hem förrän typ nyss.
Ikväll ska jag unna mig en pizza och lite godis tror jag. Om jag orkar gå till ICA och köpa godis vill säga. Vilket jag inte tror att jag gör. Så nån kan ju köpa åt mig och komma hit med det? :D Bra plan!
Har lyckats trycka i mig 3 äpplen och lite kycklinggrejs hittills idag, men börjar bli hungrig igen så pizzan ska nog gå ner iaf!

Imorrn blir det heldag med plugg igen, WL1 denna gång. Men det ska nog gå. Hoppas jag. Ikväll ska jag inte göra nånting iallafall. Bara ta det lugnt och vara trött.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0