Humdidumdidum Måndag.

Måndag 18/10. Kliver upp 09.30 ungefär och klär på mig och går till skolan för mentorsamtal med Greg kl 10.00. Det var klart på ungefär 10 minuter så då var det bara att promenera hem igen för att duscha och äta frukost. Jag börjar ju inte förrän 11.50 på måndag så ;) Awesomness.

Sen var det bara att ha matte, där vi hade genomgång och sen lite räknande. Inte speciellt kul menmen det går.
Sen var det 2 timmar historia, där vi pratade om St Petersburg resan, vilket just nu jag inte vet hur det blir med. Det kommer ju kosta minst 3-4000 skulle jag tro och jag är ju inte precis rik =/ Vi får hoppas antar jag. Sen kollade vi på film om Stalin. Inte min favorit person direkt.
Sen var det biologi. Genomgång och lite eget arbete. Plus att vi fick titta på ett älghjärta. Äckligt. Och nästa vecka (tror jag) ska vi dissikera griskultingar (självdöda ofc, inget dödande här tack!)

Sen gick jag hem och nu sitter jag här och borde plugga. Har rätt mycket den här veckan känns det som. Har både Engelska uppsats som ska skrivas och WL1 som ska skrivas och båda ska in på fredag. Och sen måste jag ju jobba också. Måste göra 12-13 intervjuer den här veckan med.. BLÄ! Får göra några stycken om en stund, måste göra mig nått att äta först, innan jag svälter ihjäl.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså euuuw! Eller nåt xP Älghjärtat var väl inte så farligt men griskultingar?! Skulle nog inte jag vilja..

2010-10-19 @ 17:07:01
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0