Hurt Locker



Kom nästan nyss hem från Hurt Locker på bion och den var riktigt bra :)

Har duschat och ska snart lägga mig tror jag. Är galet trött efter en dag med massa spännande. Extended inlämning, registrering till exams, spelat Zelda (A) och varit på bio. Och om allt det är spännande måste det säga en hel del om mitt liv.. xP

Älskling sa iaf att han skulle komma i helgen :D Vet dock fortfarande inte om det innebär imorgon eller på lördag. Jag håller tummarna för imorgon! All tid med älskling är värdefull, speciellt när man inte kan träffas när man vill.. <3

Läängta :)

Börjar 08.00 imorgon med fucking två timmars engelska... ORKA DEEET. Fett jobbigt =/ Engelskan är så dryyyyg nuförtiden. Förut älskade jag engelska. Men men.. vad gör man inte? Har även matte och svenska imorgon. Men sen ska jag bara gå hem och lägga mig på soffan och spela tvspel/titta på serier ett tag. Sen får vi väl se vad som händer. Om det blir att älskling kommer (hoppas hoppas hoppas!) eller om det händer nått annat här i krokarna.

MEN nu ska jag fixa håret så det inte ser bajsigt ut sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0