Kallt!

Hur skönt skulle det inte vara att ha sommar nu istället för att vinter ska komma och vara kall och blöt?



Alltså det är sjukt kallt. Och det kommer ju bara bli värre. Hur ska man orka en lång kall vinter till? Jag tycker verkligen inte om vintern. Inte alls. Det finns bara två bra saker med att ha vinter

1. Man kan köra skoter (men då krävs det att man har en skoter, vilket jag inte har)
2. Man har en anledning till att sitta inne och mysa.

Annars finns det verkligen inget bra alls.
Nu sitter jag INOMHUS och fryser. Så ska det väl inte vara? Bajs på det.
Idag ska jag skriva lite engelska uppsats, som tur var behöver jag inte superstressa för den ska inte in förrän imorrn kväll så jag hinner skriva imorgon eftermiddag kväll också! Och WL1 kan skickas in på söndag så jag kan skriva den på söndag. Skönt att slippa stressa en massa nu. Blev så myket stress igår och dagarna innan det.

Jag har konstigt ont i foten också. Har haft i flera dagar.

Men nu ska jag plugga lite innan jag ska ta en myskväll med en film eller nått och lite godis :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp, för praktiken

2010-10-21 @ 16:50:29
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: a

Jag fryser alltid, även om jag är inne så, sluta klaga :P

2010-10-21 @ 16:52:47
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0