Lördag

Igår var mys mys mys med älskling. Och idag med :) Tills jag skulle åka hem :( Men jag hann vinna över honom i Smash Brawl innan jag åkte iaf ;) *stolt* Men längtar redan till på fredag när älskling kommer hit! <3<3 Var verkligen behövligt att träffa honom nu. Känner mig mycket bättre även om jag fortfarande har alla dessa konstiga känslor och humörsvängningar. Träffade hans kompisar från skolan också, verkar riktigt trevliga :)

Vi tittade på Dawn of the Dead som jag hört skulle vara galet läskig. (Min filmlärare sa att han fortfarande drömde mardrömmar om den) Den var riktigt bra och bra gjord, men inte fan var den direkt läskig.. Varför kan jag aldrig bli riktigt RÄDD när jag tittar på film? Jag gråter ju alltid när det är sorgligt/vackert/hemskt, men jag blir aldrig skrämd (utom när jag såg på Paranormal Activity, DEN var läskig kan jag ju säga)

På bussresan läste jag ut The Color Purple och satt och funderade över TOKessay. Gick väl sådär x) Imorrn blir det heldag med den iaf.

Ikväll blire det inte speciellt mycket mer, kanske ett avsnitt Las Vegas eller en film, men vi får se. Det var ju tydligen P.S I Love You på fyran så kanske kikar lite på den.


And I love you,
I want you
I wanna talk to you,
I wanna be with you
And I love you,
I want you
I wanna talk to you,
I wanna be with you

Kiss me, thrill me,
don't say goodbye
Hug me, love me,
don't say goodbye

 

I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0