Måndag, Carbonara & vin

Nä den här måndagen vet jag inte vad jag ska tycka om riktigt. Skolan var väl okej, provet gick väl sådär och jag for till Järvsö efter skolan.

I Järvsö gick jag igenom hur mycket gamla saker som helst och tog med en hel del till lägenheten, bland annat min stationära dator, så nu har jag två datorer. Tog även med massa småsaker, böcker och lite sånt. Senare kommer en bokhylla och ett databord att ha den stationära på. Var sjukt kul att läsa vissa saker man skrivit eller ritat när man var liten.

När jag väl kom tillbaka till Bollnäs efter massa plockande och bärande, så värmde jag carbonaran som blev kvar när älsklingen lagade i lördags och tog mig lite vin. Inte bra på en måndags kväll. MEN jag är deppig, har plockat hela kvällen och vinet passar bra till maten. Så I'm exused.

Nu ska jag duscha (elle så gör jag det imorrn bitti) och dricka upp mitt vin och snart lägga mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0