Måndag eftermiddag...

Dagen som började bra utvecklades sig till mindre bra. Det första som händer när jag kommer till skolan är att jag får höra att vi ska ha skolfoto idag fast vi egentligen skulle ha på torsdag (enligt alla lappar som satt uppe i fredags) och dom som ändrat sa att dom hade ändrat i onsdags, men my ass att dom hade för när jag kollade på lapparna i fredags stod det fortfarande torsdag på min klass. Men vi lyckades (tillslut) att få tiden ändrad till onsdag.

Sen var det massa krångel för att lyckas skriva ut fucking TOK essay, var det inte skrivaren som krånglade så var det datorn som inte ville öppna dokumentet. Och jag fick ett papercut när jag skulle slänga ett papper. Lyckades väl tillslut få det utskrivet efter många om och men.

Och på historian fick vi veta att vi inte kommer få några pengar från skolan eller kommunen för att åka till St Petersburg så nu vet jag inte om jag kommer ha råd att åka..

Sen hade jag biologi. Vilket jag inte fattar nånting av. Helt omöjligt. Ville bara slå ihjäl nått när jag fick frågor jag inte kunde svara på. Vilket känns som det är mest hela tiden..

Och så fick jag sms från älskling.. att han inte tror han kan komma hit i helgen. Perfekt avslut på en perfekt dag..


Enda positiva som hänt idag är att jag fått veta hur matteprovet gick och hur biologiprovet gick.
Fick en 5a på matteprovet, nästan en 6a. Gjorde lite slarvfel och sånt.
På Biologin fick jag en 6a på både paper 1 frågorna och paper2 frågorna.

Känns bra att proven gick rätt bra iaf.. Men det är ju inte direkt nått som väger upp att resten av dagen sket sig.

Puss

Kommentarer
Postat av: linnéa

sv: tack och tack! :) <3

2010-10-11 @ 18:54:18
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0