Måndag morgon den 11/10

Så var helgen slut och skolan börjar igen. Har haft en helt okej helg åtminstonde, även om stor del av gårdagen gick åt till att trycka ner 800 ord på TOK (nu fattas "bara" 800 till).

Fredag till lördag spenderades hos älskling, helt underbart <3
Igår eftermiddag kom Ell hit och vi hade söndagsmys och hon sov över :) Igår kom även mitt soffbord (äntligen!), bokhyllan och databordet. Så nu har jag fått iordning det mesta faktiskt :) Kunde inte bygga ihop hela bordet bara, behövdes visst en skruvmejsel till det men det får vi ordna en annan gång. Har ju iaf ett bord att ställa saker på nu.

Idag ska jag lämna in TOKessay first draft, min lärare kommer undra vad det är för fel på mig för jag har verkligen bara ordbajsat och det är inte ens i närheten av bra. Idag ska jag anmäla mig till Sacomässan oxå (YEY) kommer bli fett nice :)

Men nu ska jag leta lite kläder och sen äta frukost och se om jag kanske får ner lite mer på TOK.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0