Onsdag, Extended och Skolfoto

Jösses. Idag är SISTA dan innan extended ska in! Fucking otroligt! Idag blir det verkligen HÅRDKÖR med den så jag blir klar. Galet vad fort tiden har gått. Känns som att det var nyss vi började med den, fast det var typ ett år sen :O Vilken lättnad det kommer bli dock att lämna in den. Kommer vara underbart.

Idag har vi skolfoto också. Dvs klassfoto, spexfoto och porträttfoto. Hoppas på att det kommer gå bra och att jag blir bra på kortet för en gångs skull -.-'

Dessutom har vi massa skola idag.. Men har 2 timmars hål så jag kan alltid göra lite extended då för att få saker gjorda.

Men nu måste jag göra mig klar så jag slipper se ut som bajs.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0