See you're not what I expected But you're the only one who knows how to handle me. And you're such a great kisser and I know that you agree

En dag närmare fredag = en dag närmare min vecka hos älskling! :D <3

Idag är det bara skola, jobba och chilla som gäller igen. Tänker inte plugga nånting idag heller (inte för att jag tror att jag har så mycket att göra egentligen. Bara TOK-essay, WL1, komma på topic till Historical Investigation och läsa historia) Eller tja.. Jag borde nog läsa historian eftersom det ska vara läst imorrn.. aja det är bara läsa :)

Blir nog mest en lugn dag iallafall. Gjorde klart nästan alla mina intervjuer för den här veckan, så jag behöver inte stressa med nått sånt heller :P Kanske att jag jobbar klart allt för den här månaden den här veckan också, har bara 13 st kvar så det är skönt :)

Over and out for now.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0