Snö :(



Vaknar, kliver upp och öppnar persiennerna och vad får jag se? Jo snö.. Jävla äckel kall snö. Skönt att den kommer försvinna rätt fort. Men jag vill inte att snön ska börja komma nu. Vill inte ha snö! Äckel snö. Äckel vinter. Blä.

Idag blir det skola från 09.05-15.15 ungefär. Sen ska jag ner till stan en sväng innan det blir hem och plugga som en tok. Har ju fucking oral i film imorrn. Kommer gå bajs. Menmen. Måste man så måste man. Plus att jag måste skriva WL1. Engelskauppsatsen får helt enkelt vänta till på torsdag. så får jag panikgöra den. Lätt hänt när man har mycket på en vecka.

Idag ska jag & Hanna försöka fixa lite mer CAS också, så jag får ihop mina sista 20 timmar service. Då har jag bara 30h Creativity kvar att få ihop. Eller komma på iaf. Måste ju utföra de 20h Creativity jag redan har planerat. Men Får bli lite senare.

Men nu måste jag skynda mig!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0