Söndag 17/10

Så var helgen slut igen. Och nu kommer jag inte få träffa älskling på minst 2 veckor, för nästa helg är båda två upptagna.

Gårdagen var riktigt riktigt rolig iallafall. Träffade massa släkt och hade trevligt. Massa livemusik blev det (trevligt att man har musikalisk familj faktiskt^^) och lite annat småtok. Var utan tvekan en av de roligaste kvällarna på länge.
Träffade ju även mitt nya söta lilla kusinbarn som är knappt 4 veckor :) SJUUUUKT söt! Verkligen så man bara ville kidnappa henne. Fy så söt hon var.

Idag har bara varit en lugn dag, klev upp runt 11, åt frukost, kollade på TV & film och myste med älskling. Sen for vi tillbaka Bollnäs och vänta på att Lars skulle bli klar i Arbrå så Olof kunde åka bil med honom till Uppsala, och nu åkte dom för typ 5-10 minuter sen.

Saknar redan min babybabes. Kommer vara två långa veckor framöver nu. Men sen har jag höstlov och då blir det (förhoppningsvis) mer än bara en helg tillsammans även om han går i skolan.

Men nu ska jag gå till ICA och handla lite nödvändigheter och sen chilla med lite TV och kanske lite Zelda. Till veckan blir det hårdplugg med WL1 iaf, och det ska inte bli nå kul alls.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0