Still Thursday..

Fortfarande torsdag och ingen direkt förbättring i humör. Vet inte om jag kan åka till älskling eller inte imorrn heller :( Jävla skit dag..

En positiv sak med idag är att jag har fixat 20 timmar Service utan att direkt göra nått och ska börja läsa psykologi A, vilket kommer ge mg 20 timmar Creativity. Så nu behöver jag bara få ihop 30 timmar Creativity och 20 timmar Service så är jag klar med CAS! Förutom att samla ihop alla underskrifter då, men det ska nog gå bra det med.

Nu ska jag göra mig nått att äta och sen göra TOK Essay, som jag inte behöver lämna in förrän på måndag (win!)

Får se hur resten av dagen utvecklar sig.. Hoppas på en positiv men som det ser ut just nu vet jag faktiskt inte alls..

Puss

Kommentarer
Postat av: Annabanana

Så du ska läsa psykologi ändå nu? :) Nice^^ Hoppas det går bra och du hinner med :) <3

2010-10-07 @ 18:03:56
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0