Sunk- och pluggdag

Söndag 11.02. Och jag har hittills bara städat lägenheten (vilket inte tar speciellt lång tid men ändå) och jag har måste skriva WL1 för den ska in idag. Bajs. Men det är bara att kämpa. Ska försöka bli klar så fort som det bara går så jag kan ha en relativ lugn söndag ändå.

Jag sunkar som faaan idag med. Måste duscha, men det får vänta tills plugget är klart, ska vara min lilla belöning för att jag har pluggat x) (och att få spela zelda såklart <3)

Idag ska även Brian komma hit, han ska låna min soffa en vecka :)

Nä nu måste jag diska, fixa frukost och sen plugga! Annars blire ju inge dusch eller zelda nångång!

Puss ( eller pyss som jag alltid lyckas skriva först)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0