Think all the mean girls, That pulled your hair, Are barefoot now, And pregnant dear, And you write pop songs, And get to travel around the world.

Hömhömhöm. Jag tjatar om det jag vet, men Maria Mena är min nya gudinna at the moment. Hon är så underbar <3 Ge mig alla hennes låtar!

Jag har ont i foten. Fortfarande. Förstår inte varför heller. Det gör bara allmänt konstigt ont mitt i foten. Speciellt när jag går. Kan nån förklara varför?

Har varit till ICA två gånger idag, en gång för att jag var tvungen att köpa bubbelvatten (jag är galet beroende) och en gång för att jag följde med Eve :) Kallt men skönt att komma ut ur lägenheten ibland också. Sedan har jag duschat och spela zelda. Haft en mysig konversation med sötaste Frida (som jag saknar!) och med underbara Ell (som jag också saknar!) Tycker båda ska ta och pallra sig hit nupåengång.

Det som gjort mig mest besviken idag var att jag vaknade och kollade på datumet och tänkte "ååååh det är den 26 oktober, jag har namnsdag idag!" Kliver upp, kollar i kalendern och inser att det har jag inte alls. Jag brukade ha namnsdag den 26 Oktober, men för några år sedan ändrade dom i kalendern och tog bort My ur kalendern och satte dit Amanda (vilket ironiskt nog är min lillasysters namn). Så jag blev rätt besviken på det. Men men, inte så mycket att göra åt. Har iallafall den 26 April på Therese. Förstår dock inte varför dom tog namn som My, men lät namn som Klemens, Israel (det ska väl vara ett land och inte ett namn?) och Eugenia vara kvar. Hur många heter Klemens om jag får fråga? Snacka om att jag var bitter girl när dom tog bort mitt namn (kan hända att jag var rätt liten också så det gjorde det hela mycket värre än det faktiskt var, men iaf ^^).

Imorrn är det "Bär något lila för att säga en självklarhet"-dagen (stöd HBT-personer) och jag tänker iaf vara lila! (det är ju en snygg färg också ^^)


Hösten är fin så länge sen ser ut så här. När löven är borta är den bara kall och tråkigt. Vilket det är nu. Och det suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0