Tidigt Fredag Morgon

Så var det fredag igen. Jäävlar vad fort tiden går nuförtiden. Speciellt när man har deadlines hela tiden. Jag har slutat räkna veckor efter veckorna, utan jag räknar allt efter deadlines x) Och efter EE deadline (igår:D) så har man typ inte tänkt på nånting. ALLT har kretsat runt EE. Men nu äre sluuut på det :D

Idag ska älskling komma (tror jag) men vet inte till 100% än. Men det visar sig :) Jag håller tummarna!
Går i skolan mellan 08.00- 12.00 idag, sen blir det hem och lägga sig på soffan och spela zelda! Fast måste nog städa lite också x) Har ju inte städat nånting på ett tag pga EE.

Men nu ska jag fixa håret som står åt ALLA håll.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0