Tisdag

Vet fortfarande inte om älskling kommer i helgen och kommer nte få veta förrän typ torsdag eller fredag.. :(

Sov som en stock inatt iallafall, väldigt skönt. Tomt i sängen utan älskling dock, men det är det alltid.

Idag börjar jag 10.15 och går till 15.05. Sen har jag tvätt-tid mellan 16.00-19.00, välbehövligt. Dessutom har vi ju skolfoto imorrn så måste hitta en outfit till det oxå. Plus att jag måste fixa det sista på Extended idag och imorrn. Den ska ju in på torsdag. Galet snart ju. Tur att min är praktiskt taget klar. Ska bara gå igenom den nån gång till och kolla över språk och sånt.

Men nu ska jag äta frukost och göra mig klar så jag kommer iväg till skolan i tid.

Puss

Ps. I love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0