Tisdag eftermiddag

Skolan idag gick väl rätt bra, fast tisdagar är dryga. Just nu håller jag på att tvätta för fullt och insåg nyss att jag måste göra 12-13 intervjuer per vecka på jobbet numera.. dvs jag kan inte skjuta upp det fast jag egentligen inte har tid just :( Men de e bara att sätta sig och ringa =/

Försöker fixa det sista på extended men nån måste läsa den och säga var jag stavat fel osv och det typ nyss egentligen. Ska ju som sagt in på torsdag (!) så börjar bli lite bråttom att få det gjort. blöööö orka extended.. MEN PÅ TORSDAG KVÄLL ÄR DET ÖVER!

Jag hoppas fortfarande på att älskling ska komma till helgen, men har inte hört nått än idag. Men som sagt tidigare får jag inte veta det på nån dag :(

Nu ska jag ta tag i allt jag måste så jag kan laga mat och sen hitta en outfit till skolfotot imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0