Tisdag.


Jag älskar sådana här bilder. Vatten, lite stenar eller en strand och svartvitt.

Blev väckt före 8 av sms. Otroligt trevligt.. och dessutom har jag sovit asdåligt hela natten, vaknat 38794 gånger, drömt massa skumma/ledsna drömmar osv. En väldigt jobbig natt med andra ord.

Idag blir det skolan, jobba och plocka bland alla saker jag tog hit igår. Får se om det händer nått mer eller inte.

St Petersburg resan verkar vara på gång iaf :) Ska lämna in passnummer och liknande så skolan där kan bjuda in oss dit ^^. Fett coolt att åka dit egentligen. Fast jag kommer säkert frysa ihjäl.

Känner mig fortfarande rätt nere och har svårt att fokusera och ta tag i saker. Men jag måste.. Usch.

Nä nu ska jag göra mig klar för skolan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0