Tomorrow!

Snart snart snart snart är det fredag! Och om mindre än ett dygn är jag i Uppsala och hos älskling! Sååå nice det ska bli :D
Just nu sitter jag i soffan och har Maria Mena i högtalarna och mumsar på godis. Vilket av nån jävla anledning ger mig ont i nacken. Idag har jag visserligen haft ont i nacken från och till (antagligen efter gårdagens bravader) men det förrvärrades när jag började äta godis. Och förut när jag åt godis och inte hade haft ont i nacken alls på flera dagar så fick jag ont direkt jag började äta godis. Jäkla skit nacke. Den kan gå och hänga sig nånstans. Men jag trotsar nacken och mumsar vidare!

Men nu blir det nått avsnitt Las Vegas och sedan sängen så det blir fredag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0