Why can't you just hold me?

Jag orkar inte. Vill inte. Orkar inte. Vill inte. And so on.

Fredag ja tack! Orkar inge mer skola, analysera, förstå, skriva, läsa, diskutera och allt vad vi nu gör. Jag vill/behöver ha lov NU! Helst nyss. Känner mig rätt låg just nu också. Är inte pepp på nått mer än lov och mys med älskling. Tiden går alldeles för sakta just nu. Behöver komma härifrån ett tag.
Visserligen verkar det inte bli riktigt som jag trodde till helgen heller, men det ska väl funka ändå.

Blev förövrigt inget Ryssland heller. Kanske lika bra. Men ändå jävligt surt. Men kanske blir Paris eller nått istället. Märks väl.

Nu ska jag sätta mig och döda lite saker tror jag. Eller bara bittra.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0