You self destructive, Little girl. Pick yourself up, Don't blame the world. So you screwed up, But you're gonna be okay.

Jag är fortfarande helt slut i huvudet efter högskoleprovet och allt plugg i helgen. Jag hade verkligen inte helg i helgen, utan bara plugg, plugg, plugg. Ska bli så SJUKT skönt med lov nu snart. Räknar ner till på fredag då jag ska åka till älskling och vara där i en vecka :D <3

Ikväll ska jag inte plugga nånting, bara jobba lite (vilket jag hoppas kommer gå rätt fort) och sen se på tv eller spela zelda :) En luuuuugn kväll med andra ord. Och så blir det lyssna på massa Maria Mena <3 Love her!

Imorse gick jag till banken och beställde nytt ID-kort, det är på tiden. Mitt går ut den 15/11 och det tar cirka 2-3 veckor innan det kommer. Plus att jag ser inte alls ut på det gamla som jag gör nu. Har fått VÄLDIGT många misstänka blickar från vakter och andra personer som bett att få se mitt leg. Är alltid rädd att dom ska tro att det inte är jag och inte låta mig komma in eller så. Men snart är det slut på det! Ska bli nice att ha ett leg man inte behöver skämma ihjäl sig över x)

Jag hade även en extremt produktiv historia lektion idag. Vi gjorde lite frågor om Stalin innan vi började läsa tidningar för att få inspiration till våra Historical Investigation, och så satt vi och läste dom i typ en timme. Jag läste en jätteintressant artikel om Jeanne d'Arc (vilket jag fortfarande inte kan uttala, trots flera hjälpförsök från min lärare) och det roligaste jag lärde mig var att Billys Pan Pizza är döpt efter Bill Clinton och Gorby's Piroger är döpta efter Mikhail Gorbachev. Jag visste att många kallade Gorbachev för Gorby, men jag har aldrig tänkt på någon koppling mellan dem x) Fult var det iaf!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0