You will always be the bitter, saddest part of me

Den här kvällen suger. Iallafall so far. Jag har inget att göra (eller jag kan plugga/jobba men det orkar jag inte just nu) Jag skulle kunna spela Zelda iof, men orkar inte tänka just nu heller. Jag känner mig rätt nedstämd faktiskt. Tycker vi kan skippa resten av veckan och bara få fredag kl 15.40 då jag är framme i Uppsala hos älskling. Nån som har något att spola fram tiden med lite?

Känner mig sjukt trött idag, kan bero på att det tar ett tag för mig att somna om kvällarna senaste dagarna. Vilket iof kan bero på att jag pratar med Brian x) Men jag har svårt att somna ändå. Hoppas på att somna snabbt ikväll. Så det blir imorrn, så jag kan få skolan överstökad.
På plussidan så ska jag på tranan och käka med några från klassen imorrn kväll :) Men det är väl det enda som jag ser fram emot den här veckan förutom fredag.

Blir en dusch snart också om en stund. äääh nu orkar jag inte bry mig mer. Blir lite Las Vegas avsnitt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0