Zelda! :D

Nu ska jag strax lägga mig. Måste bara påpeka att jag klarade ut Zelda: Wind Waker idag utan hjälp :D


Hell yeah!

Och sen började jag spela Zelda: Ocarina of time, världens kanske mest episka spel? Underbart iaf. Jobbiga är att jag kan inte flytta kameran som i Windwaker så jag använder c-spaken hela tiden och lyckas skjuta massa saker x) Helt knasigt. Men jag lär mig nog snart!

Dagens går till en NV-elev som sa "Men vårat projektarbete är viktigare än IBs exams, det är ju bara en bonus till deras betyg".
Inte speciellt insatt person. Ta reda på fakta innan man säger saker. Exams ÄR våra betyg. Inte en jäkla bonus? Väldigt roligt när vi fick höra detta.

Men nu måste jag sova så jag orkar ha prov hela dan imorrn. Jäkla Högskoleprov, varför ska du hålla på hela dan?!?!

Men men Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0