Blogga

Så har man skaffat en blogg. Får se hur mycket den används och till vad :)

Jag hatar att bråka med folk som betyder mycket för mig. Det känns så onödigt. Men inget bra förhållande funkar utan att bråka ibland tror jag. Vare sig det är vänförhållande eller kärleksförhållande. Så länge man löser det och inte är arga på varandra hela tiden så måste det ju vara okej. Eller? Jag hoppas det iallafall..

Jag saknar min pojkvän sjukt mycket och imorgon får jag ääääntligen träffa honom igen :D Att inte kunna träffa honom varje dag som förut känns inte alls kul :( Längtar tills våren när jag kanske kan flytta ihop med honom igen :) <3

Jag har sjukt mycket att göra i skolan också, men det känns inte som jag orkar. Måste skriva två 1500 ord långa uppsatser, en till Svenskan och en till TOK, sen måste jag fylla i mina 60 timmar CAS som jag inte skrivit in (och det till imorrn egentligen men det kommer jag nog inte orka =/) sen har jag ca 94832948 saker till som ska göras hela tiden. Hur är det meningen att man ska kunna ha nån fritid egentligen?

Men nu, puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0