Disney <3


När man är på dåligt humör så är en disneyfilm och choklad något av det bästa sättet att bli på bättre humör. Iallafall för stunden.
Så nu har jag kollat på Aladdin & rövarnas konung och tryckt i mig massa choklad. Så känner mig på lite bättre humör. Är dock fortfarande less och irriterad. Och idag är fortfarande ingen bra dag. Får se om det blir en till disneyfilm eller om jag bara glor på tv.

Jag älskar verkligen Anden! Han har bäst kommentarer till allt och han får mig alltid att skratta. Han är så random och så jäkla allmänt kul bara. När jag blir stor vill jag ha en egen ande. Fast jag skulle helst vilja ha en egen ande nu påengång. Fatta vad smidigt allt skulle gå då.

Nu ska jag se om jag hittar nån mer film jag vill se eller vad som finns.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0