Fredag i Uppsala :)

Sitter hos älskling för mig själv, han gick nyss till skolan och Marco & Nathers sover än. Så blir att försöka plugga lite World Lit tills Olof kommer hem igen hade jag tänkt :)
Igår var helt underbart mysigt. Vi tittade först på Salt, den var helt okej faktiskt. Man visste inte riktigt vart man hade alla förrän i slutet. Och sen såg vi en till film som Olof & Marco hade hyrt. Pandemic hette den och det var nog en av de sämsta filmerna jag sett xD Den var helt snurrig och var typ rätt B-filmad i en del scener (Rätt många tillochmed). Jag har kommit fram till att Olof & Marco inte kan hyra bra filmer x) Sista vu hyrde 3 st så var alla tre rätt kassa också ;) Dom kanske lär sig nångång :D

Ikväll kl 19.10 åker jag hem till Bollnäs också, tråkigt men ett måste. Hoppas på att kunna komma till Uppsala hela nästa helg istället :)

Men nu ska jag försöka ta tag i World Lit så jag har börjat med den, och så jag slipper göra så mycket nästa vecka

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0