Helgen 2.0

Så vad gjorde jag och älskling i helgen egentligen?

Fredag: Jag kom fram till hans föräldrar runt kvart i sju och var där och väntade på att baby skulle komma dit. När han gjorde det så käkade vi god middag med hans päron och sen kikade på film (shutter island). Vi har sett den förut, och jag måste säga att det var mycket bättre första gången jag såg det. Visserligen sov jag igenom större delen av den nu men iallafall^^. Sen gick vi och la oss och sov :)

Lördag: Vi klev och följde med Olofs pappa till skjutbanan där vi sköt på en "älg" :) Jag sög helt på det men kul vare! Sen sköt vi lite hagel på lerduvor också innan vi åkte hem. Sen myste vi hemma lite, duschade och lagade mat innan vi åkte till bästaste Lina och hälsa på :) Bollnäs är väldigt tomt utan henne. Vi kikde på Kill Bill 2 med henne och hennes kille, innan vi åkte tillbaka hem och la oss rätt tidigt ( runt 12tiden)

Söndag: Jag vaknade vid nio och låg vaken ca 1½timme innan Olof vaknade, därav att mitt mobilbatteri dog innan jag kom hem till Bollnäs idag. Vi klev upp, åt frukost, älskling hjälpte sin mamma med hennes nya telefon och sen var klockan helt plötsligt 14.00 och Olof var tvungen att åka för att hinna med tåget tillbaka till Uppsala.



Hur som helst så längtar jag jättejättemycket efter honom redan och tänker dränka mina sorger i en massa barnfilmer. Kom nyligen tillbaka från Järvsö med en hel kasse full med disney och andra barnfilmer så kommer bli mycket film framöver, när det inte måste pluggas som en tok förstås.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0