Helgen

Helgen har varit underbar och spenderats med den bästa pojkvännen i världen :) Saknade honom från den sekund vi skiljdes åt.. Känns som vi inte hann träffas så mycket i helgen då vi båda kom fram till hans föräldrar sent på fredag kväll och båda åkte därifrån tidigt idag :( Längtar som en galning tills nästa gång vi ses! Helt galet vad man kan gråta för småsaker som att man inte kommer ses på ungefär 2 veckor.. Jag älskar dig baby <3


Jag kom till Bollnäs för ungefär en timme sen, men ska om ca 20 min åka till Järvsö och min moder för att kika på lite post som kommit dit och hämta lite vhs-filmer (disney mest ofc) som jag tänkte sätta mig och grina sönder till senare. Känns lite som en grindag idag, trots att det egentligen inte har hänt nått speciellt. Sen får vi se om jag lyckas få mamma att bjuda på lite mat så jag slipper.


Men nu ska jag springa iväg till bussen, uppdaterar mer ikväll om vad som hittades på i helgen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0