Onsdag :)

Imorrn ska jag till Uppsala och det ska bli underbart! :D Vi ska eventuellt till ett badhus och så bara mysa och ha det bra :) Längtar!
Jag borde egentligen vara hemma på fredag och plugga, men vara med älskling är mycket bättre :)

Idag ska jag bara ta det lugnt och jobba lite, fast jag borde plugga lite egentligen. Menmen. Det får vänta, så det så. Annars är det precis lika kallt som det alltid är och jag fryser. Men imöra kan älskling värma mig :)

Annars har jag idag varit i skolan, haft två timmars hål, pratat med lärare, pratat med IB-coordinator om vilka ämnen jag kommer ha, vad jag behöver för att söka juristlinjen osv, haft fler lektioner, varit på ungdomsmottagningen och nu är jag hemma och ska göra mat om en stund (vilket om jag känner mig själv blir om ungeäfr 3-4 timmar men iaf).

Men först ska jag jobba!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0